Sider.



WELCOME TO MY PHOTOBLOG!







tirsdag 6. januar 2009

Vinter.

7 kommentarer:

Rune Eide sa...

Uten tvil!!!

Anonym sa...

Blå bilder hos deg også Anne-Berit! Ja nå er det kaldt om dagen. Jeg sykler til jobben, og går om hverandre. Med vintersykkelen - og det er jo som å sitte på ei steintrapp. huttetu! men litt forfriskende også!

Jeg har tenkt når våren kommer og jeg er ferdig med ALT skolemas, da skal jeg slenge meg med på Norsk Nettfoto. Før det har jeg ikke tid :( Egentlig er det han jeg bor sammen med som burde gjøre det, hehe.. han er råflink. Jeg er flink til å sette ting sammen, men selve fotograferingen synes jeg gubben takler bedre!!

Ja ja... jeg håper bare vinteren går fort forbi jeg

Ha en fin uke videre :)
Klem fra Mette

Anonym sa...

Flott vinterbilde, det ser veldig kaldt ut hos deg her :) Pent når snøen er forblåst og urørt som på bildet ditt.

Reader Wil sa...

Thanks for sharing your beautiful photos from Norway. The country I love most of all the countries I have seen. Thanks for your visit! Happy 2009.

Lene sa...

Ahhh, nå gav du meg hjemlengsel her. Hjem, hjem langt mot nord... Flott bilde, Anne Berit. Men hjemlengsel til tross - det har blitt mildere her i dag, og jeg må jo si det var litt deilig. Vi har hutra fælt :)

God natt til deg og klem fra meg :)

Gerald (Ackworth born) sa...

very nice view of the snow

swimzy sa...

såå lfott bilde:-D