Sider.



WELCOME TO MY PHOTOBLOG!







lørdag 9. juli 2011

Idylliske Storuman camping.


Årets ferie startet med ei overnatting på Storuman camping.
En idyllisk plass ved Uman.

 

Det går en flott turvei rundt hele badesjøen.
Der er det flott å rusle og nyte den vakre naturen.



Det er ikke bare gående,men også mange som sykler rundt på de fine grusveiene rundt dammen.
Når vi går på veien oppå demningen her,



...får vi denne fine utsikten over Uman.

Neste stopp er Sollefteå.
Kommer snart bilder derfra.God helg!

7 kommentarer:

Havfruen sa...

For en nydelig og idyllisk plass:)
Åh....jeg fabler om å leie bobil en sommer...for å kjøre nordover. Virker greit når man reiser med hund. Hvis det blir noe av det, får du besøk:)))
Fortsatt god tur, kjør pent!
Klemmer:)

GundaM sa...

ser nydelig ut emn aner meg det er endel mygg og knott på et slikt sted eller...?

og du, bare kom med den hunden din du ;) hihi men imorra skal vi til Steinkjær og kikke på hund sjøl! skal bli artig å se men jeg frykter vi smelter totalt...

Unknown sa...

Der var det idyllisk ja! Flotte bilder. Takk for hilsen, både på blogg og FB. Ja, jeg stortrives og har følelsen av at døgnet ikke har nok timer for meg. Fredag reiser jeg på ferie og det skal bli godt å få lade batteriene. Her MÅ jeg gjøre noe hele tiden og har nesten ikke fått tid til å slappe av.

Fortsatt god ferie!

Anne sa...

Nemmen så arti at vi får være med deg på ferietur da. Ikke hatt det spøtt sommerferie ennå jeg, så dette gjorde godt for meg også :-)

Bobil ferie, eller bare camping?? uansett kos deg videre på veien, ja også med kjekkasen din da :-)

Turid sa...

Å for en idyllisk plass!
Nydelige bilder!

Ønsker dere en herlig ferie!

Klem;)

Gunsside sa...

Så idyllisk dette ser ut - og flott vær ;)
Fortsatt god sommer....

Bente sa...

Du verden så idyllisk det var her, og du har fått med stemningen godt på bildene:)