Sider.



WELCOME TO MY PHOTOBLOG!







tirsdag 30. august 2011

Gjemnessundbrua på Nord-Møre.


 





Denne brua er den fineste brua jeg vet.Lengden er 1257 meter,og den befinner seg i vakre omgivelser på Nord-Møre.
Jeg klarer aldri å kjøre forbi der uten å ta bilde av den.Så det er blitt noen bilder.
Beklager at jeg ikke har kommentert hos dere på lenge,men vi har feriert leenge i sommer,og ikke alle steder vi har vært har det vært like god nettforbindelse.
Men håper det blir mer tid til blogging nå når vi begynner å holde oss mer heime.
Ha en fin kveld alle sammen,og tusen takk for kommentarene dere har lagt igjen hos meg.
Veldig koselig.

 

6 kommentarer:

Ruth Bernssen Bø sa...

Flott og rakryggja bru.

God kveld.

Havfruen sa...

Dæggern for ei bru. Vi har også vært på NordMøre i sommer..men så ikke denne. Stilig:)

Enig med deg: hersens vinter! Men mest på grunn av en smule sommerførerkort......
Nyt høsten, klem fra meg:)

VALKYRIEN sa...

Jøss, det der var litt av ei bru! Må jo nesten være nerverpirrende å kjøre over den!
Og så har du jo vært på Mjøsa og ved Gjøvik - like i nærheten der ene sønnen til kjæresten min bor. Fantastisk flotte bilder derfra, ser du hadde flott vær!

Kathrine sa...

Her kjørte vi også i sommer! Jeg liker bruer kjempegodt, og Helgelandsbrua tror jeg er den flotteste jeg har kjørt over:)
Staselige byggverk disse broene.

Ha en flott onsdag!

Ragnar Steinmoen sa...

Det var en skikkelig flott bro :) Bildene likeså..

Rune Eide sa...

Broer er fascinerende! Jeg lurer på om jeg kjørte over den i sommer.