Sider.



WELCOME TO MY PHOTOBLOG!







tirsdag 4. september 2012

Velfjord i mitt hjerte.

 
Kanskje på tide med et innlegg her igjen.I sommer har vi feriert mye,og det har blitt tatt massevis av bilder.Disse bildene er fra siste del av ferieturen vår,som vi avsluttet i Brønnøysund og Velfjord.
 

Dette bildet er fra Seterlandet i Velfjord.



Dette er også fra Velfjord,men hva det heter akkurat her vet jeg ikke.
 
 
Mitt fødested i Velfjord.Solvang heter stedet,til høyre,der vi kan se to hesjer.Der inne er det vakkert,og snart skal jeg dit en tur igjen.Altfor lenge siden jeg var på den siden av fjorden.
 

Her ser vi samme sted på lengre avstand.

Ha en fin uke alle sammen.
Jeg er innom hos dere og ser,selv om jeg ikke har hatt tid til å kommentere så mye i sommer.Skal prøve å forbedre meg der,nå når høsten er her.
 
 


3 kommentarer:

Anne sa...

Ja du har så rett Ann-Berit :-) det var på tide med et nytt innlegg her nå, he he du savnes når du ikke blogger.

Mye bedre å se bilder på blogg enn på FB synes jeg, mye mer personlig og bildene forsvinner ikke blant alt annet en ser der inne :-)

Velfjord var helt ukjent for min del og måtte Googles. Så langt dere har kjørt i sommer visste jeg ikke helt hvor veien gikk. Flott da med fjell og fjord. Helt fantastisk flott ditt første bilde her, det stille vann, sola og skogen.

Fin dag til deg snuppa.

Malys krok sa...

Hei! ja jeg har jo sett litt etter deg, men det har jo vært sommer...
Vakre bilder fra et fint sted! Det er nu så rart med det, der en har sine røtter er det alltid vakkert!
Veldig bratt fjell over husene! ¨
-Margit-

Anonym sa...

Hei så moro at du blogger litt igjen her :)
Er hjemplassen din fraflyttet eller bor det folk der ennå?

Ja du har jo virkelig vært på tur i sommer har jeg sett. I mine trakter også. Høres ut som en fin ferie, farte sånn land og strand rundt. Mye man får sett da.
Koselig det. Håper du viser litt feriebilder her også etter hvert? :)

God september :D