Sider.



WELCOME TO MY PHOTOBLOG!







mandag 23. mars 2009

Mandagstema:Siffer-Numbers.

Dette mandagstemaet var vanskelog syns jeg,men jeg må vel bare lage min egen vri. Av en bukett på 14 tulipaner,ser vi her 4 av dem.Dem gir jeg til dere alle,og takker for alle kommentarer dere gir på bloggen min,blir så glad for hver eneste en av dem.

2 er jo også et tall,og siden jeg har 2 hunder,så setter jeg inn et bilde av dem som ble tatt i går da vi var på en kombinert fototur og treningstur sammen med noen hundevenner.




Mandagstema er Mettes ide,og på hennes blogg,Koselig,finner du flere som deltar i Mandagsteme.

Ha en flott dag alle sammen!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Det synes jeg var en koselig tolkning av ukens tema! Synes det var vanskelig jeg også - men det er vel noe av pointet, at vi skal bruke de små grå innimellom:) ha en fin dag, Anne Berit! Klem fra Randi**

Unknown sa...

Fin tolkning dette, Anne Berit:0)
Vrien oppgåve denne gangen, men det løyser seg som regel...

Brit. (lille meg) sa...

Flott! Både bildene og motivene!

VALKYRIEN sa...

Nydelige hunder! De har så gode "ansikter"!

VALKYRIEN sa...

Glemte jo helt å si takk for blomstene! Takk! :)

Anonym sa...

De er like flotte som vanlig :) Herlig hunder! Godt å se at du får ut saker på bloggen igjen. Hva var galt?