Sider.



WELCOME TO MY PHOTOBLOG!







torsdag 18. mars 2010

Byvandring!

.
Lørdag formiddag var noen fra kameraklubben på byvandring.
Været var ikke det beste med snøbyger og vind,men vi fikk da tatt noen få bilder.
De tre barna på statuen utenfor Helgelandsbanken kan være glad de var godt kledd i fullt
regnhyr i det ufyselige været.
Denne duen blåser seg opp for å holde på varmen.Enda godt fjærnvarmen fra industriparken holder gågata snøfri.

Noen gir ikke opp letingen etter menneskenes smuler.Kan jo være at en unge har kastet fra seg en bit av en hvetebolle.

11 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Ikke spøk å være verken staute, due eller fotograf i slikt vær :o) Men du fikk flotte bilder av situasjonen der og da Anne Berit.

Hege sa...

Fikk dokumentert bra synes jeg. Ikke minst været... som er slik det har vært her denne uka! :)

Kathrine sa...

Jeg syns dere virkelig var heldig med været jeg, for disse bildene ble flotte i snø!
Det øverste har et flott uttrykk. Nesten så jeg kjenner vinden og snøen:)

Randi sa...

Det er jo bart på fortauene hos dere....her har vi ikke sett asfalt på måneder;-))

Ønsker deg en god helg

Viola sa...

Nå ble jeg fristet til å besøke deg også, hvorfor har jeg ikke gjort det før! Vi er i samme gjenget ser jeg :)

Flotte bilder du her viser frem, selv om det snør litt.. Her er det tett i tett med tåke i dag, og småregn.. Men - våren kommer den! :) God helg!

webruci sa...

Ohh, they has cold!:)
Great pictures Anne! I hope the spring is comes soon in Norway too:)

Sorry if I always late with my coments, I have not to much time:(

Ha en fin helg :)

Carolyn Ford sa...

The pigeon really is puffed out trying to stay warm. Beautiful captures of the prolonged winter in Norway.

Elkat sa...

Flotte bilder,får håpe at det er slutt på vinteren snart..
Ha ei flott helg!

Anne Grete sa...

Nydelig det nærbildet av duen :):)

Gry sa...

Det er så jeg kjenner hvor kalde fingertuppene blir av å trykke på utløseren! Vi kan jo også se hvor kalde duene er på føttene på det nederste bildet!

Laila -Karin sa...

Nydelige bilder.
Ha en riktig fin helg
Klem